سبد خرید خالیست

آموزش جامع ووکامرس

اگر در حال استفاده از وردپرس هستید و به فکر شما افتاده تا یک فروشگاه اینترنتی به صورت حرفه ای داشته باشید ، بدون شک ووکامرس باید اولین گزینه شما باشد. یک افزونه فروشگاه ساز با کلی امکانات و ویژگی ها منحصر به فرد که قرار است به صورت کامل در این دوره نحوه راه اندازی فروشگاه با این افزونه را یاد بگیرید.

این آموزش ها از وب‌‎سایت ابزار وردپرس برای شما در ردی پیک قرار گرفته است.

در فصل اول از آموزش ووکامرس چه خواهید آموخت؟

این دوره از آموزش ووکامرس بر مبنای صفر تا صد و به صورت پروژه محور تدریس شده است ، در فصل اول شما به خوبی با مبانی مربوط به فروشگاه اینترنتی آشنا خواهید شد و مدرس شما را با مقدمات این کار آشنا خواهد کرد. طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس یکی از شغل های پردرآمد و جذاب در دنیای اینترنت است و ما روزانه صدها دیدگاه از علاقه مندان این حوزه دریافت می کنیم.

ما توصیه میکنیم آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با کمک ووکامرس را به صورت کامل مشاهده نمایید! زیرا در هر جلسه از آموزش نکات بسیار مهمی در رابطه با امکانات این فروشگاه ساز محبوب در وردپرس را خواهید. با افزایش تخصص در زمینه فروشگاه ساز ووکامرس می توانید گام های مستحکم تر و قوی تری را برای داشتن یک فروشگاه کامل بردارید. بدون اتلاف وقت به اولین جلسه از آموزش ووکامرس رفته و ساخت فروشگاه اینترنتی خود را آغاز نمایید.